fbpx

Storytelling-forløb for dig, der har et personligt brand, noget at sælge
og noget på hjerte
(eller drømmer om det)

Har du nogensinde undret dig over, hvorfor nogle personlige brands skiller sig ud som anerkendte forbilleder, mens andre ikke gør? Hint: De har lært, hvordan de connecter dybtfølt og autentisk med deres drømmekunder gennem historiefortælling.
Den gode nyhed? – Det kan blive dig!

👉 Vil du connecte med dine drømmekunder i et marked, hvor alle (på overfladen) siger og sælger det samme som dig?

👉 Ønsker du én gang for alle, at finde retning i din virksomhed rundt om dine usammenhængende interesser?

👉 Drømmer du om at hjælpe, inspirere og flytte dine drømmekunder med dine budskaber, ydelser og produkter?

👉 Vil du finde dit unikke budskab og din virksomheds kernefortælling, så dit brand bliver genkendeligt og går i hjertet på dine drømmekunder?

👉 Vil du lære den mest autentiske, ærlige og ægte metode til at lave indhold (på alle platforme), der får dine drømmekunder til at skrive: “TAK! Du har lige forvandlet mit liv!”? (Seriøst, det sker!)

👉 … Og er du klar til at få teknikkerne, metoderne og værktøjerne til at fortælle historier, der giver dine drømmekunder lyst til at købe det du sælger, og blive en del af dit univers?

“Magiske Historier er en perle af kærlighed til mennesker og deres fortællinger”

Er du i tvivl om, hvordan du skal markedsføre dig? Så hop med på Magiske Historier! Forløbet giver et virkelig godt udgangspunkt for at finde kernen i din forretning, og samtidig får du en masse redskaber til at skrive og fortælle historier, der styrker dit personlige brand. Nina skaber et unikt og trygt rum, hvor der er plads til alt og alle. Og så giver hun stof til eftertanke.

Helene Holm

www.heleneholm.dk

“Jeg er begyndt at huske, hvem jeg er”

Jeg var ærlig talt nervøs for, om det her nu bare var endnu et salgs- og markedsføringsforløb. Men jeg fandt ud af, at det er meget mere end det. Forløbet er for alle selvstændige, der har mod på at finde sig selv i sin forretning, fordi det giver selvværd.

Det var en vild oplevelse at forstå, at jeg er multipassioneret, og derfor ikke behøver at lande på et enkelt koncept. Jeg mærker mig selv igen – sådan for real! Det er en gave.

Anita Nechevska

“Jeg har fundet ud af, hvordan mine historier skaber klarhed over hvem jeg er, hvad jeg kommer fra og hvor jeg gerne vil hen.”

Det her er ikke endnu et “Sådan tjener du din første million”-forløb. Det går meget dybere. Magiske historier har givet mig forståelsen for, hvor vigtigt det er at fokusere på “connection” fremfor “salg”. Jeg fandt ud af, at der er en helt andet formel på salg: Connection gennem historier! Connection kan bruges til at sælge – sælge det, jeg tror på.

Magiske historier er for alle, der ønsker at anskue salg fra en ny og inspirerende vinkel og drømmer om at finde ind til kernen af deres ‘mission in life’.

Camilla Strande

www.camillastrande.dk

“Jeg fandt ud af, at jeg selv må bestemme hvem min drømmekunde er. Det var en kæmpe befrielse, da jeg har været blokeret på “find din målgruppe” i 6 år.”

Jeg har fuldstændig ændret min måde at tænke opslag, blogindlæg og lignende på. Og så var det så fantastisk at modtage støtte og opbakning fra de andre deltagere, der på trods af vores forskelligheder, skabte et varmt og trygt fællesskab.

Der gemmer sig historier alle steder og på Magiske Historier har jeg lært at få øje på dem og vinkle og formidle dem, så mine budskaber nu rammer spot on og taler til hjertet af mine drømmekunder.

Lise-Lotte Hofverberg

www.soulflowguide.com

Trin for trin viser jeg dig

👉 Hvordan du fortæller historier, der connecter med dine drømmekunder og sælger… Hvad som helst.

👉 Hvordan du finder og formulerer din virksomheds kernefortælling, så dit brand er genkendeligt og relaterbart… Uanset om du skal formidle det i en sætning eller i en 7 minutter lang fortælling.

👉 De 3 typer af historier, der bør indgå i dit indhold – uanset om det er på din hjemmeside, i et Instagram-opslag, en Facebook live, e-mails, eller hvor du ellers fortæller om din virksomhed… Og hvordan du finder de helt rigtige historier.

👉 Hvilke nøjagtige ord dine drømmekunder har brug for at høre.

👉 FRIENDS-metoden. Den mest effektive metode, der forvandler dine drømmekunder til fans, der er ligeså loyale som FRIENDS-fans (læs: Deler, liker, køber og anbefaler dig til andre).

👉 Hvordan du pakker dine budskaber ind i historier, så dine drømmekunder føler sig set, hørt og forstået (og svinger dankortet).

👉 Hvordan du forvandler dine ord til en rejse, dine kunder og følgere bare med på (det er virkelig simpelt, men helt afgørende for, om dine drømmekunder bliver hængende i dit space og køber det du sælger).

Men hey! Selvfølgelig viser jeg dig også…

👉 Hvordan du kommer ud af en skriveblokade (du ved, når cursoren bare står og blinker på et tomt Word-dokument). Those days are over!

👉 Hvordan du omsætter dine historier til indhold, der skaber værdi for dine drømmekunder (og salg til dig).

👉 Hvordan du fortæller magiske historier på skrift og i tale, uden at gå i komma-koma (du behøver nemlig hverken at være grammatik-nørd eller tekstforfatter for at skabe indhold, der tryllebinder dit publikum. Slet ikke, faktisk).

👉 Genvejen til at finde din virksomheds kernefortælling (det kan ellers nemt tage op til et helt liv).

 

Undervisningen består af 4 moduler:

Modul 1:
Design historien om dit brand

Find dit unikke budskab og formuler din virksomheds kernefortælling.

I modul 1 lærer du:

Hvorfor historiefortælling er afgørende for din virksomheds succes.

Hvordan du aktivt bruger historiefortællingens 4 superpowers til at gøre en forkel for dine drømmekunder og din virksomhed.

Hvordan du finder dit unikke budskab og din virksomheds kernefortælling, så dit brand bliver genkendeligt og går i hjertet på dine drømmekunder.

Den ultimative metode til at finde retning og skabe fundamentet for din virksomhed… Og for dit liv. Not kidding!

Hvordan du tilpasser din virksomheds kernefortælling til alle SoMe-platforme og andre medier. Resultat: Dine drømmekunder ved, hvorfor de skal købe hos lige netop dig.

De 3 vigtigste elementer i enhver historie.

Modul 2:
Definer din drømmekunde

Find de nøjagtige ord dine drømmekunder har brug for at høre fra dig.

I modul 2 lærer du:

Hvem din drømmekunde egentlig er og hvorfor du har brug for at definere ham eller hende.

Den største grund til at selv velfortalte historier dør, når det kommer til at sælge… Og hvad du skal gøre i stedet.

Dine drømmekunders mareridt, våde drømme og dybeste længsler.

Hvorfor historiefortælling er afgørende, selvom du “kun” sælger luksusvarer.

Modul 3:
Fortæl magiske
historier

Find og fortæl historier, der går i hjertet på dine drømmekunder og sælger… Hvad som helst.

I modul 3 lærer du:

Hvorfor dine historier er interessante for dine drømmekunder, selvom du ikke selv føler dig interessant (men tro mig; det er du!)

De 3 typer af historier, der bør indgå i dit indhold – uanset om det er på din hjemmeside, i et Instagram-opslag, en Facebook live, e-mails, foredrag, workshops eller hvor du ellers fortæller om din virksomhed… Og hvordan du finder de helt rigtige historier.

Hvordan du omsætter dine historier til indhold, der skaber værdi for dine drømmekunder (og salg til dig).

Modul 4:
Salg- og connection boosters

Find ind til din kreativitet, kom i flow og kast konfetti udover dine historier med din unikke personlighed.

I modul 4 lærer du:

De 6 simple metoder, der drysser magi nedover dine historier og tager dem fra “Meh, det er ligegyldigt” til “Uh, fortæl mig mere!”

Hvordan du finder din tone of voice, så dit brand for altid lyder som DIG og ikke de andre.

Et awesome trick til, hvordan du undgår skriveblokader og i stedet kommer i et kreativt flow hver gang du sætter dig til tastaturet.

FRIENDS-metoden. Den mest effektive metode, der forvandler dine drømmekunder til fans, der er ligeså loyale som FRIENDS-fans (læs: Deler, liker, køber og anbefaler dig til andre).

Min yndlings værktøjskasse, der tillader dit indre legebarn at sprudle, eksperimentere og gakke ud med skøre ord, sætninger og idéer. der gør dine historier bemærkelsesværdige fra første ord.

“Jeg var bekymret for, om jeg skulle være god til at skrive for at deltage i forløbet. Det viste sig, at det skulle jeg ikke. Alligevel er jeg blevet meget bedre. Og nu er det endda sjovt at skrive!”

Før vi jeg ikke helt  klar på, hvem min målgruppe var og hvordan jeg skulle brande mig selv og min virksomhed, så det vel at mærke føltes rart og naturligt. Men efter Magiske Historier er jeg blevet knivskarp på min egen indre fortælling. Det er utrolig vigtigt, at jeg har et klart billede af, hvad der er min drivkraft, og det hjælper mig, fordi jeg nu kender det sted, jeg skal tale og fortælle fra, når jeg skal ramme min målgruppe og udvikle på mine ydelser. Og så viste det sig til min store overraskelse, at jeg ikke behøvede at være god til at skrive for at deltage. Det var en lettelse.

Det har været en kæmpe fornøjelse. Nina og Hakon har styr på deres shit (som man siger) og Nina har været en stjerne til at guide os gennem frustrationer og opture. 

Heidi Jørgensen

www.heltgodnat.dk

“Jeg ser markedsføring på en helt ny måde.”

Magiske Historier har åbnet en dør til et stort rum af historier, som lå gemt i mig. Og jeg kan bruge mange af dem i min markedsføring på en måde, som jeg førhen ikke troede var muligt.

Leonora Therese Høstgaard-Brene

www.leotherese.com

“Jeg har fundet ind til kernen – det er mindblowing!”

Jeg kan se en rød tråd i alt, hvad jeg foretager mig. Den største forandring er den støtte jeg har fået til at stå frem som den jeg er – med det jeg er, i et kærligt og trygt rum, hvor alt er velkomment. Det er ikke bare godt for bundlinjen; det fedeste er, at det er så freaking befriende at give slip på frygten for, hvad andre tænker om det, jeg deler.  Magiske Historier er for alle iværksættere. Du bliver ført blidt igennem en række øvelser, der dykker ned i din egen proces og gør dig i stand til at levere din virksomheds budskab direkte, klart og skarpt fra hjertet.

Sarah Brandt Sena

www.sarahbrandtsena.com